sunnuntai 7. huhtikuuta 2019

Ihana tunikamekko!

Arvatkaapa milloin viimeksi olen ommellut itselleni jotain vaatetta? Siitä on kauan, nimittäin yläkoulussa. Ihan oikeasti! Vuonna 1990 se taisi olla, kun ommeltiin koulukavereiden kanssa mustasta trikookankaasta kellohameet käsityötunnilla koulussa. Oi, miten ihana se oli. Pidin sitä lähes aina.

Vietin Helsinki-päivää ihan tavallisena tiistaina. Minulla oli ajatus, että haluaisin käydä Salapakassa. Se on kangaskauppa, josta ostin kankaat ja kaavat tähän tunikamekkoon. Eikö olekin upea! 

Kangas on Nuppuprint Companyn Sydäntalvi (muste) ja kaavat Jujunalta. Kangas on luomujoustocollegea, todella miellyttävän pehmeä ja mukava pitää, sekä helppoa leikata ja ommella. Jujunan ohjeet ja kaavat on myös selkeät ja opastaa vaiheittain, että minulla oli oikein kiire, että pääsen seuraavaan vaiheeseen.

Salapakkaan oli todella helppo löytää, Katariinankatu 1, Helsinki. Se on ihana kauppa, jossa on hyvä, ystävällinen ja asiantunteva palvelu ja laaja valikoima kankaita, jokaiseen makuun. Ainakin minä tykkäsin kaikista, mutta mieluisin oli tämä Sydäntalvi-kangas.







Nyt ei kuvia enää minusta, vaan käsitöistäni jatkossa! 

Poseeraus ei ole oikein minun juttuni, mutta tulin pois mukavuusalueelta ja siten yksi haaste taas ylitetty. Nyt juoksen pois!

Hyvää viikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti