lauantai 8. toukokuuta 2021

Äitienpäiväsukat 2021 (lyhyt malli)

Niina Laitinen järjesti tänäkin vuonna Äitienpäiväsukka-KAL tapahtuman. Se oli netissä ja siinä on sellainen idea, että jokaisena tapahtuman päivänä neulotaan sukkaa vähän. Sukat valmistuvat vähitellen. Tapahtuma alkoi 20.4.2021 ja päättyi 5.5.2021. Jännää tässä on se, että alussa ei tiedä millaiset sukat on tulossa. Olen osallistunut niin monta kertaa, että tiesin jo etukäteen sukista tulevan hienot. 

Olen niin kiitollinen näistä tapahtumista, että minulla on kaikki Niinan julkaisemat kirjat (siis yksi kappale kutakin, heh...) ja kaikki kirjat aioin hankkia, mitkä Niinalta tulee. Lisäksi toivon, että kulkiessani tuolla jossain, minulla on Niinan tavatessani kirjat mukana niin saan niihin omistuskirjoituksen. Se on hyvin tärkeä asia. Lankana näissä sukissa on 7-veljestä villiruusu.
 



Mikä on sinulle tärkein opetus äidiltäsi?
Minun äitini on opettanut ahkeruutta ja työn iloa, sekä sen, että kaikkea ei näe silmillään vaan sydämellään. Minusta jälkimmäinen on paras ja tärkein opetus. Äiti on rakas ihminen minulle. 

Hyvää äitienpäivää kaikille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti