keskiviikko 22. maaliskuuta 2017

Tähtilaukku

Tässä laukussa harjoittelin Hunter's star, tilkkutyötekniikkaa, joka on minulle hyvinkin epämukavuusalueella. Olen joskus sanonut, että tilkkutöihin en ryhdy...kovasti minulle on vakuuteltu, että ne vie mukanaan. 

Tein harjoituksen vuoksi yhden palan ja se päätyi nyt laukun etuosan taskuksi. Olin aikeissa ommella vetoketjun suoraan laukun yläosaan, mutta opettajani kehoitti tekemään vetoketjun ympärille vetoketjukaitaleet. Vetoketjun päihin tuli myös pienet nipistykset. Todella hyvä, että näin tein, koska nyt laukun sisälle on helpompi laittaa esimerkiksi kansio. 

Laukun sisus on taas vanhasta pyötäliinasta, Tampellan kankaasta. Laukun sisätaskussa lentää lokki. Laukun sisushan on laukun käyttäjälle tärkeä asia, joka näkyy aina, kun laukkua käytetään. Näin pöytäliina sai uuden elämän laukun vuorikankaana.
 Tästä mä tykkään kovasti, tuli kiva.

Hyvää maaliskuun loppua!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti