sunnuntai 19. syyskuuta 2021

Strömsö-villapaita

 Strömsö-ohjelma on ollut yksi suosikkiohjelmiani jo vuosia. Kun näin jakson, jossa esitettiin Leen suunnittelema Strömsö-villapaita. Olin todella ihastunut niihin ja päätin, että neulon sen vielä jonain päivänä.

Strömsö-villapaita on niin ihana neuloa, koska siinä ei tarvitse liitellä paidan osia yhteen, vaan se tehdään yhtenä kappaleena. Ostin lankoja liian vähän ja eipä enää löytynyt sitä sävyä, minkä olin valinnut. Netissä oli pelastus lankaongelmaan, mutta kaksi kerää, jotka olin tilaamassa ei ollutkaan riittävä määrä, jotta se olisi toimitettu. Ratkaisu tähän pulmaan oli se, että tilasin langat seuraavaankin Strömsö-villapaitaan. Toivottavasti tilasin tällä kertaa tarpeeksi.

Strömsö-villapaita on saanut kuviossa Strömsö-huvilan kuistin kaiteista. Lapasiin oli myös ohje. Vähänkö ihanaa? 

Seuraavaksi kuvia, kun yritän poseerata minun ihanimmassa villapaidassa. Olen aika huono esiintymään kuvissa, mutta nyt on heittäydytty. 

Kivaa syksyä sinulle!






Onhan se lämmin, kauniin värinen ja mieluinen juuri minulle! Kiitos ohjeesta Lee!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti