perjantai 8. huhtikuuta 2016

Anelmaiset

Minä olen hullaantunut näihin Anelmaisiin. Alkuun ihmettelin, että mitkäs nämä nyt oikein on, mutta idea mikä niissä on suorastaan nerokas. Siskoni, jolle olen paljon neulomuksiani antanut jo kouluvuosista lähtien, haluaa mahdollisimman monet erilaiset Anelmaiset. Hän jopa hankki minulle pitsit yhteensä kahdeksaan Anelmais-pariin... nyt vaan Anelmaisia neulomaan, värivariaatioita olen hehkuttanut aiemminkin.
 Kyllä näillä kelpaa tassutella! 
 Näiden valmistaminen oli parasta neuloosi- ja väriterapiaa.
 Sovelsin mallia kuvan perusteella, jonka näin Facebookin Voihan villasukka-ryhmässä.
 Nämä menivät, yllätys yllätys, siskolleni! Hän on ainoa, paras siskoni.
Hyvää viikonloppua ja pidetään lankaa puikoissa, vaikka kevät ja auringonpaiste neuloosia tuntuu vähentävänkin. Onneksi välillä myös sataa.
 Koristeet tekee näistä niin kauniit!
Kun teet jotain mistä pidät, olet vapaa.
Kun pidät siitä mitä teet, olet onnellinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti